STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, został Sponsorem Tytularny Pucharu Polski i Superpucharu Polski. Umowę podpisano na trzy sezony.
Objęcie tytułu Sponsora Tytularnego Pucharu i Superpucharu Polski przez STS oznacza zmianę dotychczasowej identyfikacji wizualnej tych rozgrywek. Oprócz nazwy (STS Puchar Polski oraz STS Superpuchar Polski), aktualizacji ulegną również logotypy, które trafią na koszulki każdego z klubów grających w Pucharze i Superpucharze Polski (rękawek oraz tzw. śliniak), a także będą prezentowane na bandach reklamowych, dywanach 3D, tzw. jamnikach oraz bandach LED podczas transmisji meczów w TVP Sport.
Kolejny element współpracy z PZPN
Podpisanie umowy to kolejny element współpracy na linii STS – Polski Związek Piłki Nożnej. Lider polskiego rynku bukmacherskiego jest sponsorem reprezentacji od 2014 roku.
– Bardzo cieszymy się, że nasza wieloletnia współpraca z STS – sprawdzonym partnerem PZPN i reprezentacji narodowej – została rozszerzona o strategiczny projekt sponsoringu tytularnego Pucharu Polski i Superpucharu Polski. To wyraz ogromnego zaufania, a zarazem potwierdzenie, że współpraca z PZPN realnie przekłada się na wymierne korzyści wizerunkowe i biznesowe. Wierzymy, że właśnie takie możliwości niosą ze sobą te rozgrywki. Konsekwentnie pracujemy nad ich rozwojem i prestiżem, m.in. poprzez zapewnienie maksymalnej dostępności spotkań w kanałach otwartych – w ramach strategicznej umowy licencyjnej z Telewizją Polską, gwarantującej 33 transmisje w każdym sezonie
mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN
W czasie współpracy PZPN i STS zrealizowano wspólnie szereg głośnych inicjatyw na czele z muralem Kazimierza Górskiego z okazji 100. rocznicy urodzin trenera, dedykowaną kartoniadą w meczu pożegnalnym Artura Boruca, akcją „Dorzuć Misie” podczas meczu z Turcją, które beneficjentem była Fundacja DKMS czy niedawną aktywacją „Piłka nożna jest kobietą” poświęconą żeńskiej reprezentacji.
– Sponsoring tytularny Pucharu i Superpucharu Polski to dla nas kolejny, a zarazem największy krok w ostatnich miesiącach w obszarze sponsoringu sportowego, którym podkreślamy nasze ambicje oraz rynkową pozycję. Cieszę się, że oprócz reprezentacji Polski, z którą jesteśmy nieprzerwanie od 11 lat, dziś zacieśniamy współpracę z PZPN, stając się kluczowym partnerem Związku w ramach tak ważnych i prestiżowych rozgrywek
mówi Radim Haluza, CEO STS
Wiele nowych aktywności
STS zapewnił sobie również szeroką ekspozycję marki w mediach społecznościowych (PZPN oraz klubów), a także będzie obecny ze swoimi strefami kibica w dniu meczowym przy okazji wybranych spotkań.
– Planujemy szereg niestandardowych aktywacji, które jeszcze bardziej wzmocnią wizerunek STS jako zaangażowanego sponsora, który w swoich działaniach wychodzi poza ramy zawieranych umów. Dla nas to coś znacznie więcej niż ekspozycja logotypu – to bycie blisko kibiców i aktywowanie zawieranych umów poprzez angażujące i wartościowe akcje skierowane do klubów i ich kibiców. Nie inaczej będzie w tym przypadku.
dodaje Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer STS
Kibiców w przeszłości, między innymi podczas spotkań reprezentacji Polski czekało wiele aktywności. Inaczej nie będzie w przypadku Pucharu Polski oraz Superpucharu Polski.
– Ponadto jesteśmy obecni ze strefami kibica i quizami, w których fani mogą wygrywać atrakcyjne nagrody na wszystkich domowych meczach reprezentacji. Organizujemy też wiele konkursów w mediach społecznościowych oraz szereg mniejszych aktywacji, dzięki którym kibice mogą zdobywać m.in. bilety na mecze kadry. Od lat pokazujemy więc, że jesteśmy zaangażowanym partnerem i z pewnością swoje zaangażowanie będziemy kontynuować także w partnerstwie z PZPN w ramach Pucharu i Superpucharu Polski
mówi Paweł Sikora, Head of PR&Sponsoriship w STS
Aktywne wspieranie sportu
STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. STS jest sponsorem strategicznym Ruchu Chorzów, sponsorem głównym Widzewa Łódź, sponsorem wiodącym Pogoni Szczecin, a także oficjalnym sponsorem Rakowa Częstochowa i reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto, od ponad roku, STS jest partnerem regionalnym Borussii Dortmund.
Marka należy także do liderów jeśli chodzi o prowadzenie aktywacji skierowanych do kibiców, które organizuje wraz ze sponsorowanymi przez siebie drużynami. Flagowym wydarzeniem organizowanym przez STS jest akcja „Dorzuć misie”. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucanetys. maskotek, a STS przekazał ponad milion zł dla potrzebujących i fundacji. Rekord w liczbie rzuconych pluszaków należy do kibiców Widzewa Łódź. na murawę stadionu. W trakcie 12 odsłon wydarzenia zebrano blisko 500