STS startuje z nową kampanią w ramach platformy „Liczy się bardziej”. W nowym spocie występują Wojtek Sokół i Michał Pazdan. Jego głównym bohaterem jest… steward, czyli cichy, lecz niezastąpiony uczestnik piłkarskich emocji.
Najnowsza kampania to kolejny etap rozwoju platformy „Liczy się bardziej”, która konsekwentnie buduje emocjonalny wizerunek marki. Spot opowiada o oddaniu i pasji do sportu, ale z innej perspektywy. Start kampanii jest także związany z programem lojalnościowym – STS Club.
Steward niczym STS Club
Spot ukazuje codzienną pracę stewarda – jego oddanie i zaangażowanie, które często pozostają niezauważone, mimo że to właśnie tacy ludzie współtworzą prawdziwego ducha klubu. To on jest głównym bohaterem spotu, a obok niego pojawiają się Wojtek Sokół, po raz drugi w komunikacji STS, oraz Michał Pazdan. Za reżyserię spotów odpowiada Szymon Pawlik, zdjęcia wykonał Kamil Kotarba, a za kreację kampanii – Sporting Agency, przy współpracy z domem produkcyjnym Dynamo.
Kampania wystartowała 3-go listopada i jest emitowana w telewizji, internecie oraz kanałach social media STS. Komunikacja obejmuje również stadiony piłkarskie drużyn sponsorowanych przez markę na czele z meczami reprezentacji Polski. Będzie także widoczna w lokalach stacjonarnych STS.
W najnowszej kampanii staraliśmy się opowiedzieć historię przynależności klubowej przez pryzmat nieco zapomnianej i pomijanej, a przecież bardzo zasłużonej postaci stewarda. W spocie, zupełnie jak w STS CLUB jego rola “liczy się bardziej”
mówi Mateusz Pszonka, Head of Brand & Communications w STS.
Nowy wymiar lojalności – STS Club
STS konsekwentnie buduje swoją komunikację wokół hasła „Liczy się bardziej”, które po raz pierwszy pojawiło się na początku roku. STS skupia się na tym, co stanowi jej misję, czyli na dostarczaniu sportowych emocji i wspieraniu pasji kibiców. Nowy produkt STS Club jest naturalnym rozwinięciem tej idei.
STS Club to program lojalnościowy oparty na systemie zadań i wyzwań, w których gracze zdobywają tzw. coinsy, czyli wirtualną walutę programu. Uczestnicy mogą wymieniać je na bonusy, nagrody rzeczowe oraz ekskluzywne benefity, niedostępne dla osób spoza klubu.
Nowa odsłona kampanii „Liczy się bardziej” to działania 360°, w których łączymy budowanie emocji z prezentacją naszych innowacji produktowych. STS Club to przykład rozwiązania stworzonego z myślą o kibicach i ich sportowych pasjach. STS ma dziś ugruntowaną pozycję marki, dlatego coraz częściej chcemy nie tylko inspirować, ale też opowiadać historie o naszych produktach. To dopiero początek – wkrótce pokażemy kolejne nowości, które jeszcze mocniej połączą STS ze światem sportu
mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer w STS.
























