Choć od kilku dni w sieci można było natrafić na nieoficjalne zdjęcia koszulek reprezentacji Polski na Mistrzostwa Świata, to dziś sponsor techniczny biało-czerwonych je zaprezentował. Nowym strojom towarzyszy też akcja: „Jedna koszulka – niejedno marzenie”.
Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował w oficjalnym spocie promocyjnym nowy strój reprezentacji Polski, w których biało-czerwoni wystąpią na zbliżających się mistrzostwach świata w Katarze. #KoszulkaMarzenie stanowi kolejny element kampanii promującej występ drużyny narodowej na Mundialu.
W nowych koszulkach już w Lidze Narodów
Co ciekawe i ważne, w nowych trykotach drużyna selekcjonera Czesława Michniewicza zagrają już w najbliższych wrześniowych spotkaniach Ligi Narodów z Holandią u siebie oraz z Walią na wyjeździe. Koszulki wyprodukowała firma Nike – oficjalny dostawca sprzętu sportowego reprezentacji Polski. Skąd pomysł na taką akcję promocyjną? „Z tą jedną koszulką wiążę się niejedno marzenie. Marzenie o piłkarskiej karierze, o grze dla reprezentacji, o locie z kadrą do Kataru, o zwycięstwie z Argentyną, czy… o fantastycznym mundialu. Dlatego dziś mówimy o niej – #KoszulkaMarzenie. Nowe trykoty łączy biel, czerwień oraz szarość, a wszystko w designie, który symbolizuje motyw gniazda orła białego.” – tak tłumaczy to PZPN.
Skąd takie połączenie elementów koszulki?
Nowe trykoty łączy biel, czerwień i szarość, która na rękawach symbolizuje motyw orła białego. Koszulki utrzymane w klasycznej tonacji odpowiadają najnowszym trendom, mającym na celu spełnienie wysokich oczekiwań każdego fana reprezentacji Polski, niezależnie od płci, pochodzenia, zawodu, wieku czy miejsca zamieszkania. Jedna koszulka wyraża miliony marzeń związanych z występem naszej kadry na mundialu.
W nowych koszulkach naszą drużynę będzie można zobaczyć już w czasie najbliższych meczów Ligi Narodów z Holandią i Walią. Do mistrzostw świata pozostały niespełna ponad dwa miesiące i emocje związane z najważniejszą piłkarską imprezą są coraz bardziej wyczuwalne. To dla nas ważne, że gramy na czwartej dużej imprezie z rzędu. Ale sama obecność wśród najlepszych już nas nie zadowala.
Cezary Kulesza, prezes PZPN