STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, przedłużył umowę sponsorską z Widzewem Łódź jednocześnie zwiększając swoje zaangażowanie w łódzkim klubie i stając się jego Sponsorem Głównym do 2028 roku.
Dotychczasowa umowa między stronami wygasała 30 czerwca 2025 roku. Na jej mocy STS był oficjalnym sponsorem Widzewa, a jego logo widoczne było na rękawkach. Teraz zakres współpracy się zwiększa. Logotyp zostanie przeniesiony na plecy meczowych trykotów, pod numerem.
Widzew to topowa marka na rodzimym rynku, który zajmuje stałe i bardzo ważne miejsce w historii polskiej piłki klubowej. To także ogromna grupa zaangażowanych kibiców. Cieszymy się, że możemy być częścią tej historii i całej widzewskiej społeczności. Wierzymy, że zmiany, które dokonały się w klubie w ostatnim czasie dadzą kolejny pozytywny impuls do dalszego rozwoju klubu. Nową umową dokładamy swoją cegiełkę do celu, któremu towarzyszy hasło: „Make Widzew Great Again”
mówi Radim Haluza, Prezes Zarządu STS S.A.
Umowa obejmuje jednak nie tylko stroje, ale także ekspozycję logotypy firmy w czasie spotkań rozgrywanych w Łodzi, choćby na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych. Ponadto umowa przewiduje także publikację treści na stronie internetowej, w mediach społecznościowych oraz wiele aktywacji sponsorskich.
STS to dla nasz ważny partner biznesowy. Firma jest z Widzewem Łódź od awansu do PKO BP Ekstraklasy. Przez dotychczasowe trzy lata udało się nam zrealizować wiele wspólnych projektów, ważnych dla widzewskiej społeczności, takich jak murale upamiętniające Włodzimierza Smolarka i Franciszka Smudę, rekordowa akcja Dorzuć Misie czy ostatni projekt Od Serca #Bardziej. Śmiało mogę powiedzieć, że obie strony są zadowolone z tej współpracy, o czym świadczy wzrost zaangażowania STS o 160% względem poprzedniej umowy, a co za tym idzie – awans w strukturze sponsorskiej Klubu. Rozwój tej współpracy jest dla nas wyrazem zaufania ze strony STS, za co bardzo dziękuję
mówi Michał Rydz, Prezes Zarządu Widzew Łódź S.A.

STS w poprzednich latach aktywnie wspierał polski sport. Jednym z takich ośrodków była Łódź. Podczas dotychczasowej współpracy powstały mural Włodzimierza Smolarka obok stadionu Widzewa czy Franciszka Smudy.
Dodatkowo miały też miejsce inne akcje, a flagowym wydarzeniem była akcja „Dorzuć misie”. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucane na murawę stadionu. W trakcie 12 odsłon wydarzenia zebrano blisko 500 tys. maskotek, a STS przekazał ponad milion zł dla potrzebujących i fundacji. Rekord w liczbie rzuconych pluszaków należy do kibiców Widzewa.
Współpraca z firmą STS w dużej mierze opiera się na aktywizacji i ten model z pewnością będzie kontynuowany w kolejnych sezonach. Firma jest dla nas nie tylko ważnym partnerem biznesowym, ale przede wszystkim sponsorem mocno zaangażowanym w marketing sportowy, co jest bardzo ważne z perspektywy Klubu i rozwoju w tym obszarze. Doskonałym przykładem jest ostatnia wspólna kampania STS i Widzewa Łódź dedykowana osobom z zespołem Downa – Od Serca #Bardziej, którą po stronie Klubu zaplanowała i koordynowała Emilia Rybińska wspólnie z Pawłem Sikorą z STS. Ta kampania to najlepszy przykład tego jak w ramach marketingu sportowego można poruszać ważne dla Widzewskiej społeczności tematy. O skuteczności naszych działań świadczy raport medialny za okres trwania kampanii z wynikiem 1,6 mln ave. Cieszę się, że STS zostaje z Widzewem i już też mogę zdradzić, że przed nami kolejne, duże projekty, również angażujące społeczność skupioną wokół Klubu
mówi Łukasz Kolecki, Dyrektor Działu Komercyjnego Widzew Łódź S.A.