STS KOD PROMOCYJNY | TYPELEK

Ekstraklasa
03.11 20:30
Cracovia
vs
Zagłębie Lubin
1.88
3.6
4.3
Liga Mistrzów
04.11 18:45
Napoli
vs
Eintracht Frankfurt
1.6
4.25
4.9
Liga Mistrzów
04.11 21:00
Juventus
vs
Sporting Lizbona
1.92
3.5
3.8
Liga Mistrzów
04.11 21:00
Liverpool
vs
Real Madryt
2.5
3.7
2.55
Liga Mistrzów
04.11 21:00
PSG
vs
Bayern Monachium
2.4
3.75
2.65
Liga Mistrzów
05.11 21:00
Manchester City
vs
Borussia Dortmund
1.43
4.9
6.25
Liga Mistrzów
05.11 21:00
Club Brugge
vs
Barcelona
5.4
4.8
1.5
Liga Mistrzów
05.11 21:00
Benfica Lizbona
vs
Bayer Leverkusen
2.1
3.4
3.35
Liga Mistrzów
05.11 21:00
Ajax Amsterdam
vs
Galatasaray
3.1
3.75
2.1

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS „Liczy się bardziej”

Autor: Redakcja GnS
Strona głównaWyróżnioneSokół i Pazdan w nowej kampanii STS "Liczy się bardziej"

STS startuje z nową kampanią w ramach platformy „Liczy się bardziej”. W nowym spocie występują Wojtek Sokół i Michał Pazdan. Jego głównym bohaterem jest… steward, czyli cichy, lecz niezastąpiony uczestnik piłkarskich emocji.

Najnowsza kampania to kolejny etap rozwoju platformy „Liczy się bardziej”, która konsekwentnie buduje emocjonalny wizerunek marki. Spot opowiada o oddaniu i pasji do sportu, ale z innej perspektywy. Start kampanii jest także związany z programem lojalnościowym – STS Club.

Steward niczym STS Club

Spot ukazuje codzienną pracę stewarda – jego oddanie i zaangażowanie, które często pozostają niezauważone, mimo że to właśnie tacy ludzie współtworzą prawdziwego ducha klubu. To on jest głównym bohaterem spotu, a obok niego pojawiają się Wojtek Sokół, po raz drugi w komunikacji STS, oraz Michał Pazdan. Za reżyserię spotów odpowiada Szymon Pawlik, zdjęcia wykonał Kamil Kotarba, a za kreację kampanii – Sporting Agency, przy współpracy z domem produkcyjnym Dynamo.

Kampania wystartowała 3-go listopada i jest emitowana w telewizji, internecie oraz kanałach social media STS. Komunikacja obejmuje również stadiony piłkarskie drużyn sponsorowanych przez markę na czele z meczami reprezentacji Polski. Będzie także widoczna w lokalach stacjonarnych STS.

W najnowszej kampanii staraliśmy się opowiedzieć historię przynależności klubowej przez pryzmat nieco zapomnianej i pomijanej, a przecież bardzo zasłużonej postaci stewarda. W spocie, zupełnie jak w STS CLUB jego rola “liczy się bardziej”

mówi Mateusz Pszonka, Head of Brand & Communications w STS.

Nowy wymiar lojalności – STS Club

STS konsekwentnie buduje swoją komunikację wokół hasła „Liczy się bardziej”, które po raz pierwszy pojawiło się na początku roku. STS skupia się na tym, co stanowi jej misję, czyli na dostarczaniu sportowych emocji i wspieraniu pasji kibiców. Nowy produkt STS Club jest naturalnym rozwinięciem tej idei.

STS Club to program lojalnościowy oparty na systemie zadań i wyzwań, w których gracze zdobywają tzw. coinsy, czyli wirtualną walutę programu. Uczestnicy mogą wymieniać je na bonusy, nagrody rzeczowe oraz ekskluzywne benefity, niedostępne dla osób spoza klubu.

Nowa odsłona kampanii „Liczy się bardziej” to działania 360°, w których łączymy budowanie emocji z prezentacją naszych innowacji produktowych. STS Club to przykład rozwiązania stworzonego z myślą o kibicach i ich sportowych pasjach. STS ma dziś ugruntowaną pozycję marki, dlatego coraz częściej chcemy nie tylko inspirować, ale też opowiadać historie o naszych produktach. To dopiero początek – wkrótce pokażemy kolejne nowości, które jeszcze mocniej połączą STS ze światem sportu

mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer w STS.

Najnowsze

Powiązane

Polecamy

Ranking najlepszych piłkarzy świata

Piłka nożna to jeden z najpopularniejszych sportów na świecie. W Europie i Ameryce Południowej nie ma sobie równych. Poczynania najlepszych graczy śledzone są przez...

Jaki jest najlepszy klub na świecie? Analiza najlepszych drużyn 2024

Jaki klub jest najlepszy na świecie w 2024 roku? O palmę pierwszeństwa walczy przynajmniej kilka drużyn. Sytuacji nie ułatwia fakt, że pod uwagę należy...