Ruch Chorzów, który w sezonie 2024/25 grać będzie w I lidze zamienił sponsora strategicznego. Na koszulkach „Niebieskich” znajdzie się logo innego bukmachera niż w poprzednim sezonie, czyli STS. Umowa została podpisana na 3 lata.
Bukmacher będzie wspierał klub i centrum szkolenia Ruchu
Od początku sezonu 2024/2025 logo STS w wersji achromatycznej pojawi się na froncie koszulek Ruchu oraz m.in. na bandach LED, ściankach sponsorskich oraz innych elementach ekspozycyjnych Stadionu Śląskiego. Współpraca obejmie także działania w mediach społecznościowych, na stronie internetowej i w newsletterach. STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do kibiców – jedną z nich, już w drugiej kolejce ligowej będzie akcja „Dorzuć misie”, z której dochód trafi do Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów.
To ważny dzień dla STS. Łączymy się najczęściej z dużymi markami i taką jest Ruch. To było naturalnym i zależało nam bardzo. Umowa jest podpisana na 3 lata i będziemy na froncie koszulek.
Naszym wyróżnikiem są działania sponsorskie. To pozwoliło nam uzyskać dużą rozpoznawalność. Koszulki są achromatyczne. Tak zrobiliśmy w Widzewie i teraz robimy to w Widzewie na stałe.
Paweł Rabantek, chief officer STS
STS i Ruch znowu razem. Pluszaki wylądują na Stadionie Śląskim
Niemal dekadę temu STS współpracował z Ruchem. Teraz przyjdzie bukmacherowi wspierać „Niebieskich” w ich walce o powrót do Ekstraklasy. Domowe mecze Ruch w I lidze będzie rozgrywał na Stadionie Śląskim w Chorzowie.
Jesteśmy w przededniu nowych rozgrywek i jest mi niezmiernie przyjemnie przedstawić sponsora strategicznego. Po siedmiu latach rozbratu, to pokazuje naszą drogę, że wiele firm wraca do współpracy, głównie dzięki potencjałowi kibicowskiemu. Pokazaliśmy potencjał na Stadionie Śląskim. Chcemy realizować wiele projektów nie tylko sportowych, ale i społecznych.
Seweryn Siemianowski, prezes Ruchu Chorzów