STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, rusza z programem lojalnościowym dla swoich klientów pod nazwą STS Club. To pierwszy produkt tego typu oferowany w tej branży w Polsce. Sprawdź szczegóły i dowiedz się więcej o korzyściach płynących z uczestnictwa w STS Club!
STS konsekwentnie kieruje swoje działania w stronę klienta na wielu obszarach. Mowa tutaj głównie o jakości samego produktu, rozbudowanej ofercie oraz wielu atrakcyjnych promocjach. Kolejnym krokiem w stronę klienta jest właśnie wprowadzenie programu lojalnościowego STS Club.
– Jako lider w branży musimy stale pracować nad innowacjami produktowymi i funkcjonalnościami, które wyznaczają rynkowe trendy. Jesteśmy blisko naszych graczy i ze zrozumieniem odpowiadamy na ich potrzeby, budując tym samym naszą przewagę na tle konkurencji. STS Club jest tego doskonałym przykładem – stworzyliśmy produkt, na którym zależało naszym klientom i graczom na całym rynku – mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer w STS.
STS Club to wyjątkowe rozwiązanie na rynku bukmacherskim. Na czym będzie polegać? Członkowie programu zyskają dzięki niemu dostęp do unikalnego systemu zadań i wyzwań. Za ich wykonywanie będą zdobywać tzw. coinsy – wirtualną walutę, którą można wymieniać na atrakcyjne bonusy, nagrody rzeczowe oraz ekskluzywne benefity. Warto pamiętać, że są to korzyści niedostępne dla graczy, którzy nie zdecydują się dołączyć do STS Club.
– Program został zaprojektowany z myślą o nagradzaniu aktywności, lojalności i pasji do sportu. Jego celem jest budowanie długotrwałej relacji z klientami oraz tworzenie społeczności najbardziej zaangażowanych graczy w Polsce. Jako lider rynku wprowadzamy tym samym nowy standard relacji z naszymi klientami. STS Club to projekt, który pozwala przeżywać sportowe emocje bardziej – nie tylko przed ekranem, ale również w ramach wyjątkowej społeczności, którą wspólnie tworzymy – mówi Maciej Muras, Head of CRM w STS.
Warto zatem zapoznać się ze szczegółami i dołączyć do STS Club. A już niebawem produkt zyska bardzo mocne wsparcie produktowe w ramach kampanii marketingowej, z którą STS wystartuje na początku listopada.
































































