STS KOD PROMOCYJNY | TYPELEK

Kwalifikacje MŚ - Europa
13.11 20:45
Anglia
vs
Serbia
1.28
5.75
12
Kwalifikacje MŚ - Europa
13.11 20:45
Francja
vs
Ukraina
1.17
7.6
18
Kwalifikacje MŚ - Europa
13.11 20:45
Irlandia
vs
Portugalia
9.75
5.4
1.33
Mistrzostwa Europy U21 - kwalifikacje
14.11 16:00
Polska U21
vs
Włochy U21
2.95
3.4
2.25
Kwalifikacje MŚ - Europa
14.11 18:00
Finlandia
vs
Malta
1.22
6.25
14.5
Kwalifikacje MŚ - Europa
14.11 20:45
Polska
vs
Holandia
5.25
4
1.67

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS „Liczy się bardziej”

Autor: Redakcja GnS
Strona głównaWyróżnioneSokół i Pazdan w nowej kampanii STS "Liczy się bardziej"

STS startuje z nową kampanią w ramach platformy „Liczy się bardziej”. W nowym spocie występują Wojtek Sokół i Michał Pazdan. Jego głównym bohaterem jest… steward, czyli cichy, lecz niezastąpiony uczestnik piłkarskich emocji.

Najnowsza kampania to kolejny etap rozwoju platformy „Liczy się bardziej”, która konsekwentnie buduje emocjonalny wizerunek marki. Spot opowiada o oddaniu i pasji do sportu, ale z innej perspektywy. Start kampanii jest także związany z programem lojalnościowym – STS Club.

Steward niczym STS Club

Spot ukazuje codzienną pracę stewarda – jego oddanie i zaangażowanie, które często pozostają niezauważone, mimo że to właśnie tacy ludzie współtworzą prawdziwego ducha klubu. To on jest głównym bohaterem spotu, a obok niego pojawiają się Wojtek Sokół, po raz drugi w komunikacji STS, oraz Michał Pazdan. Za reżyserię spotów odpowiada Szymon Pawlik, zdjęcia wykonał Kamil Kotarba, a za kreację kampanii – Sporting Agency, przy współpracy z domem produkcyjnym Dynamo.

Kampania wystartowała 3-go listopada i jest emitowana w telewizji, internecie oraz kanałach social media STS. Komunikacja obejmuje również stadiony piłkarskie drużyn sponsorowanych przez markę na czele z meczami reprezentacji Polski. Będzie także widoczna w lokalach stacjonarnych STS.

W najnowszej kampanii staraliśmy się opowiedzieć historię przynależności klubowej przez pryzmat nieco zapomnianej i pomijanej, a przecież bardzo zasłużonej postaci stewarda. W spocie, zupełnie jak w STS CLUB jego rola “liczy się bardziej”

mówi Mateusz Pszonka, Head of Brand & Communications w STS.

Nowy wymiar lojalności – STS Club

STS konsekwentnie buduje swoją komunikację wokół hasła „Liczy się bardziej”, które po raz pierwszy pojawiło się na początku roku. STS skupia się na tym, co stanowi jej misję, czyli na dostarczaniu sportowych emocji i wspieraniu pasji kibiców. Nowy produkt STS Club jest naturalnym rozwinięciem tej idei.

STS Club to program lojalnościowy oparty na systemie zadań i wyzwań, w których gracze zdobywają tzw. coinsy, czyli wirtualną walutę programu. Uczestnicy mogą wymieniać je na bonusy, nagrody rzeczowe oraz ekskluzywne benefity, niedostępne dla osób spoza klubu.

Nowa odsłona kampanii „Liczy się bardziej” to działania 360°, w których łączymy budowanie emocji z prezentacją naszych innowacji produktowych. STS Club to przykład rozwiązania stworzonego z myślą o kibicach i ich sportowych pasjach. STS ma dziś ugruntowaną pozycję marki, dlatego coraz częściej chcemy nie tylko inspirować, ale też opowiadać historie o naszych produktach. To dopiero początek – wkrótce pokażemy kolejne nowości, które jeszcze mocniej połączą STS ze światem sportu

mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer w STS.

Najnowsze

Powiązane

Polecamy

Top 10 najlepszych polskich bramkarzy w historii piłki nożnej

Kibice wspominają wielu polskich piłkarzy. Najwięcej mówi się oczywiście o tych, którzy strzelają gole, ale na swoją renomę zapracowali sobie również bramkarze. Nie zawsze...

TOP 10 najlepszych siatkarzy w historii reprezentacji Polski

Polska siatkówka od lat należy do ścisłej światowej czołówki. Młodzi kibice nie pamiętają, że w latach 70. ubiegłego wieku również mieliśmy do czynienia ze...